.

Szkoda, że to tak się potoczyło.
Nie chciałam tego,
Nikt tego nie chciał.
Ale w miłości czy przyjaźni po prostu tak bywa.
Bya, nie zobaczymy się już, odejdź z mojego życia.


Ale mimo upływu lat wciąż pamiętasz tamtą osobę,
Te miejsca,
Te wspólne chwile.
Pamiętasz, jak piliśmy oranżadę w szklanych butelkach,
Gdy przesiadywaliśmy całe dnie na kładce,
Pokładając się ze śmiechu...
Ale to minęło, odeszło gdzieś z czasem,
Gdzieś kryję się po nas...


Przepraszam, 
Nie chciałam, aby to tak wyszło...
***
Szukaj mnie wśród gwiazd,
Wśród chmur.


Doszukuj się mnie w ziemi,
W powietrzu i cieple.


Odszukaj moją obecność w świetle,
W pięknie i ptaków śpiewie.


Lecz mnie w pełni nie odnajdziesz,
Nigdy.


Bo mnie opuściłeś, zostawiłeś.
Śmierć mi dałeś,
Wśród pisku i krzyku ostatniego...
***


Dziękuje
Dziękuje Wam za to, że nie daliście mi umrzeć. 
Dziękuje Wam za pokonanie zła.
Dziękuje Wam za dobroć.
Kocham Waz,
Moi Przyjaciele.
Gdy świat przeklina, 
Gdy czas znika, 
Gdy nadzieja umiera,
Wy zawsze jesteście.
Dziękuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz