Dwudziesty Dziewiąty Sierpnia

Urodzinowa Tęsknota
Przyszły urodziny Twe kolejne,
Ale świętujesz je z Bogiem.
Nie wiem co Ci mogę dać.
Serce może?
Nie,
Serce oddałam już dawno temu.
Może bukiet kwiatów?
Ale jakie ty lubisz?
Dam Ci to,
Czego każdy pragnie.
Miłość.
Ale też dawno Tobie ja ją podarowałam.
Skrywane nocne łzy?
Przecie ciekną ciągle!
Co mam Ci dać?
Przecie tęsknię.
Pocałunek skradzionej nocy?
Proszę Cię,
Daj mi jakąś podpowiedź 
W urodzinowej tęsknocie.
Gdzie mam Cię dziś szukać?
W wietrze,
W śpiewie ptaków?
W liściach drzew?
W złotych kwiatach?
Proszę Cię,
Daj mi wskazówkę w
W urodzinowej tęsknocie.
Gdzie znajdę sprawiedliwość?
W słońcu co rano wschodzi,
W falach morza,
A może w piórach orlich?
W ciągłym smutku,
Co mnie otacza?
Proszę, daj mi jakąś 
Pomoc
W urodzinowej tęsknocie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz