Fraszki

Fraszka
Fraszka,
Nie warta Saszka.

Czy z tej ziemi?
Czy z tej ziemi? Czy nie stąd?
Skąd ta nagła inność?

Sam zostałeś
Pokochałeś,zdradziłeś,
Kłamałeś i sam zostałeś.

Życie
Chrzest, ślubny kobierc, trumna.
Taka nasza rola trudna.

Wiatr
Wiatr.
Roznosi wszędzie naturalny teatr.

Karty
Zabierać swe karty,
To szczęścia robota.

***
Uciekłam przez sen w nocy,
Ale złapałeś mnie w swe blond włosy

Smaki życia
Gorzkie, słone, kwaśne, słodkie.
Ot, żywot prosty.

Jeden gar
Radość przetrwania często mieszana
Ze smutkiem pożegnania.

Juhas
Nie było nas - był las i puszcza,
Nie będzie nas - zostanie tylko Juhas.

Chwile
To co najgorsze jeszcze przed nami,
Więc cieszmy się krótkimi chwilami.

Mój świat
W kule płomieni,
W zalany świat,
Zmienił się mój świat.

Marsz
Równo i szybko,
A zdobędziesz wszystko.

Milioner
Milionerem jestem.
Milion kłopotów, smutków i kłamstw posiadam.

Śmierć
Na Śmierć w kolejce czekaj,
A nie przyjdzie sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz