Sama nie wiem

Ja nie opisuję smutku, nie opisuję radości,
Ja opisuję świat co mnie otacza.
Wszelkie kłótnie i miłości,
Zmartwienia i złości.
Ludzie pytają się mnie - co ty pleciesz,
A ja na to;
Mówię tylko szczerze.
Piszę, opisuję samą prawdę,
Słowa szczere.
Czemu za to cierpię srodze?
Czy zrobiłam coś nie tak?
Tylko prawdę w ciszy skrobię,
A i tak za to 'baty' zarobię...

***
Nie żałuj
Nie żałuj w życiu tysiące rzeczy,
Nie cofaj co moment przeszłości,
Nie unikaj trudnych chwil;
Kiedyś słońce musi wstać.
Nie poświęcaj życia na żalę
I ciszę.
Powstań,
Pokaż światu, że wszystko przeżyjesz,
Dasz radę, by przetrwać.
Żyj tak by być przykładem.
Nigdy nie żałuj dobra i przeszłości;
Nigdy.


***
Prośba Upadłego Anioła
Wybacz mi teraz,
Dopóki wiem jak żyć.
Wybacz mi teraz,
Dopóki wiem jak kochać.
Wybacz mi teraz,
Póki jeszcze potrafię latać.
Wybacz mi teraz,
Póki błagam o litość;
Nie skazuj mnie na potępienie.


Nie nadawaj mi imienia Ciemności,
Nie udawaj, że jestem Światłem,
Daj żyć, jak przystało,
Bo życie to dar,
Ale proszę cię nie nisz go temu,
Co już jest wyklęty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz