Wyznanie Itachi Uchiha [Nawiązanie]

*Naszej Brygadzie Sihigami*
Itachi Uchiha - wyznanie [Nawiązanie do opowiadania ]
Jestem jednością ze swą wolą 
I swą bronią.
Ścieżka mej broni jest mym celem,
Jej długość mym zasięgiem...


Jednak cios Twej broni,
Chociaż mi życie odbierze,
Będzie dla mnie pocałunkiem.
Odnajdzie mnie Twe ostrze,
Zatraci życię,
A ja błagać Twą wspaniałą dusze 
O wybaczenie będę.


Bo kocham Cię, Sasuke...


Czekam i czekam, bo wiesz, że przyjdziesz...
Przebaczysz mi.
Wiem to, chociaż minie wiele lat,
Nim to przyznasz.


Dziwi Cię, że proszę Cię o przebaczenie...
Nie pokazujesz tego,
Ale ja wiele widzę i wiele wiem.
Przepraszam . Kocham Cię . Przebacz Mi .


Byłem blisko Ciebie,
Starałem się bronić...
Lecz dla mnie i ciebie jest już. Za. Późno...
Przepraszam.

1 komentarz: