Love

Cztery pory roku...
Przyjdź do mnie zimą.
Wiatrem chłodnym przywiany,
Śniegiem przysypany.
Ciałem zmarznięty,
Ale  z sercem gorącym.
Nie przyszedłeś...


Przyjdź do mnie wiosną.
Z pierwszym jej tchnieniem,
Z kwiatkiem co zakwitł dopiero.
Promienie słońca przygrzeją Ci twarz
I serce.
Nie przyszedłeś...


Przyjdź do mnie latem.
Z bukietem kwiatów polnych,
Z promieniami słońca w dłoni,
Z uśmiechem na ustach,
I sercem głośno bijącym.
Nie przyszedłeś...


Przyjdź do mnie jesienią.
Z jabłkiem czerwonym,
Ze źdźbłem owsa w ustach.
Z liśćmi we włosach,
Z kasztanem w ręce.
Nie przyszedłeś...


A ja z nadzieją rok czekałam,
Ale Ty odszedłeś
I nie powróciłeś...


Kocham Cię...
Kocham Cię to piękne słowa,
Gdy wypowiada je ukochana osoba.
Jednak żal i gorycz łapie za serce,
Gdy powie to innej panience.


Tylko Ty
Zabrałeś mi moje serce,
Zabrałeś mi moje życie,
Zabrałeś moje sny,
Ale to tylko Ty.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz