Obojętność i samotność idą w parze

Obojętność
Na moje spojrzenia byłeś obojętny,
Na moje słowa nie odpowiadałeś,
Na moje uśmiechy krzywo się wykrzywiałeś,
Na moje krzyki nie zwracałeś uwagi...
Byłeś obojętny.
Teraz,
Gdy zrozumiałeś,
Co czujesz,
Jest już za późno.
Nie dzielą nas kilometry,
Ale obojętność.
Twoja obojętność.


Samotna
Stoję i marznę na balkonie,
Patrząc w gwiazdy,
Ale nikt mnie nie widzi.
Płaczę i krzyczę,
Ale nikt tego nie słyszy.
Proszę o śmierć,
Ale on nie przychodzi.
Jestem samotna...
Odrzucona przez świat...


Jestem sama, nie ma już nikogo
Zostawiliście mnie,
Moi bohaterzy,
Przyjaciele...
W nocy ciemnej...
Jestem sama,
Nie ma już nikogo...


Znowu samotnie...
Znowu samotnie się budzę...
Znowu samotnie tęsknię...
Znowu samotnie płaczę...
Znowu samotnie piszę z nadzieją...
Znowu samotnie patrzę na deszcz...
Znowu samotnie całuję zdjęcie...
Znowu samotnie uczę się żyć...
Znowu samotnie marzę...
Znowu samotnie czytam Twoje listy...
Znowu samotnie przewracam karty księgi...
Znowu samotnie zapalam świecę...
Znowu samotnie modlę się...

Znowu samotnie śpiewam...
Znowu samotnie tańczę...
Znowu samotnie bawię się misiem...
Znowu samotnie patrzę na gwiazdy...
Znowu samotnie szkicuję...
Znowu samotnie oglądam filmy...
Znowu samotnie grzeję się pod kocem...
Znowu samotnie zasypiam...
Znowu samotnie śnię...
Opuściłeś mnie,
Ty i moi przyjaciele...
Wszyscy zostawili mnie samą...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz