Taki zsyp

Moje życie
Moje życie nie jest usłane różami,
Słodkimi marzeniami,
Beztroskimi dniami.
Jest ono pełne tęsknoty
I bólu. 
Pragnienia i cierpienia.
Moje życie zmieniło się od kiedy zniknąłeś,
Najdroższy.
Teraz siedzę na balkonie, 
Doszukuję się gwiazd,
A na jednej z nich jesteś Ty.
Czekam aż powrócisz tu,
Gdy moje łzy spływają na kartkę z napisem

"Nigdy nie płacz, za miłość,
 Nigdy nie walcz o przyjaźń,
 Nie warto..."

Sama teraz siedzę tu,
Nic nie daje mi ukojenia,
Nie daje spokoju,
Gdy nie mam Ciebie koło siebie.
Kolejna i kolejna łza
Rozmywa makijaż,
Łzy spływają po zimnym marmurze...
Pragnę,
Byś był tu teraz ze mną,
W czystej ciszy,
Wśród mroku nocy,
Abyśmy nieskończony wiersz Naszego Życia...
Dokończyli.
***
Czekam.
Czekam tam, gdzie kończy się tęcza,
Załamuje Ziemia,
Niebo się kończy,
Piekło zaczyna...


***
Gdy znalazłam porozrzucane pióra,
Czarne i białe,
Wiedziałam,
Że tu, na ludzkiej ziemi,
Ostatni bój stoczył Lucyfer z Gabrielem...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz