...uwierz we mnie!

Chociaż moje skrzydła nie są białe niczym cudny Gabriel,
uwierz we mnie!
Chociaż skrzydła moje są czarne, niczym Lucyfera posłańca,
uwierz  we mnie!
Chociaż moja aureola nie jest ze szczerego złota,
uwierz we mnie!
Chociaż nad moją głową jarzy się ogniste koło,
uwierz we mnie!
Chociaż moje włosy nie błyszczą najczystszym srebrem,
uwierz we mnie!
Chociaż moje włosy są długie i czarne niczym kruk,
uwierz we mnie!
Chociaż moje oczy nie są niebieskoblade,
uwierz we mnie!
Chociaż moje oczy błyskają fioletem,
uwierz we mnie!
Chociaż śnieżnobiałej nie mam szaty,
uwierz we mnie!
Chociaż tylko w piekielnie czarnych spodniach,
uwierz we mnie!
Chociaż na mych stopach nie lśnią najczystsze sandały,
uwierz we mnie!
Chociaż boso przez świat stąpam,
uwierz we mnie!


Proszę, uwierz, uwierz we mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz