Dla przyjaciółki

 Dla najwspanialszej przyjaciółki świata(z dedykacją dla Luu, najlepszej dziewczyny świata)

Ty podajesz mi rękę,gdy się wywrócę.
Ty dajesz mi wsparcie nawet,
W najgorszych momentach.
Ty dajesz mi pomoc,
Gdy całe życie runęło nagle.
Ty dajesz mi najwspanialszą rzecz,
Jaką człowiek może dać człowiekowi,
A mianowicie-przyjaźń.
Śmiejesz się z moich żartów,
Płaczesz i ocierasz łzy,
Z moich policzków w chwilach smutku.
Gdy wszyscy mnie opuścili,
Ty zostałaś i mnie nie zostawiłaś.
Ja dam ci wszystko,gdy nadejdzie potrzeba,
Ty również mi wszystko dasz.
Darzymy się większą miłością,
Niż najbliższe siostry.
Kłótni żadnych nie pamiętam,
A nawet jeżeli były to teraz,
Teraz to nie jest ważne.
Twój uśmiech daje mi większą radość,
Niż najlepszy prezent.
Twój smutek jest moim smutkiem.
Mój smutek jest twoim smutkiem.
Twoja radość jest moją radością,
Moja radość jest twoją radością.
Twój ból jest moim bólem,
Mój ból jest twoim smutkiem.
Twoja łza jest moją łzą,
Moja łza jest twoją łzą.
Twój strach jest moim strachem,
Mój strach jest twoim strachem.
Twój żal jest moim żalem,
Mój żal jest twoim żalem. 
Chyba nikt nie darzy większym zaufaniem,
Drugiej osoby tak jak my.
Nazywają nas papużkami nierozłączkami.
Mówią,że pasujemy do siebie jak,
Księżyc i gwiazda.
Jedno i drugie może być osobno,
Ale nie chce opuścić przyjaciela.
Gdy jedna choruję,
Druga się martwi i pomaga jak może.
Niechaj słowa tu spisane,
Będą słowami mojej wdzięczności dla ciebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz