Miłość? To nie *:!

Miłość

Miłość-uczucie,którym jeden,
Człowiek darzy drugiego?
Czy okropna istota,
Która trwa chwilę ,
Aby potem dać cierpienie duszy wieczne?
Ludzie darzą miłością wiele rzeczy.
Nawet pieniądze mimo,że to tylko,
Przedmioty bez duszy.
Skoro znają miłość,
To czemu nie dają jej osobie drugiej,
Nawet jak odejdzie?
Ja nigdy nie poznałam mojego dziadka.
Odszedł zanim się urodziłam.
Ale z opowiadań czy historii,
A nawet pamiątki mówią mi kim był.
Medale zatopione w kurzu,
Pokazują,że stawił opór życiu,
Że walczył za Polskę i za Polaków.
Nie znam osobiście człowieka,
Który założył organizację,
Która uratowała mi życia.
Nie znam harcerzy,
Którzy w słońcu czy w deszczu,
Zbierali pieniądze na pomoc.
Zawsze będę ich darzyć,
Nieokreśloną wdzięcznością,
I szacunkiem dla ich trudu,
Pracy,wysiłku i ich samych.
Te osoby darzę miłością,
Bo uratowali mi życie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz