Dzień Nauczyciela

Dla nauczyciela

Nauczycielu mój przyjacielu!
Ty pokazałeś mi świat,
Nauczyłeś pisać,czytać i rozumieć.
Pomogłeś,gdy upadłam.
Nie biłeś,lecz wspomogłeś słowem.
Gdy już miałam się poddać,
To ty budziłeś we mnie wiarę.
Gdy pierwszy raz pojawiłam się,
W szkolnych murach,
Wziąłeś pod opiekuńcze skrzydła.
Jesteś jak anioł dany przez Boga.
O wielkim sercu,wytrzymałych nerwch,
Spokojnym głosem i skłonnych do pomocy rękach.
Żadne prezenty,ani słowa,
Nie oddadzą mojego dziękuję. 
Dziękuję,dziękuję,dziękuje...
       
               ...




Moja wdzięczność dla wszystkich co dbają o szkołę


Nie wiem jak wyrazić moją,
Wdzięczność i szacunek dla,
Dla wszystkich nauczycieli,
W szkole mej i dla tych,
Którzy bardzo jej pomagają.
Pani od matematyki pokazała,
Czarujący świat liczb,ułamków,
Mnożenia,dzielenia,
Dodawania i odejmowania.
Pani od języka polskiego ukazała,
Oczętom mym zadziwiającą krainę.
Liter,zasad ortografii,opowiadań,
Wierszy i języka ojczystego.
Pani od historii przedstawiła,
Czas rycerzy,szlachty,królów,
Wojny i czasy nam bliskie.
Pani od techniki pokazała,
Jak zrobić rysunek techniczny,
Jak postać z tkanin na nogi postawić.
Pan od muzyki nuty wyczarował,
Na flecie kolendę grać nauczył.
Pan od przyrody żyjący świat pokazał.
Co to łodyga,liść i kwiat powiedział,
I doskonale wiedział jaki jest gleby profil.
Pani od języka angielskiego powiedziała,
Jak jest witaj,pies czy szafa,
Nauczyła pisać i mówić w obcym języku.
Pani od WF-u rozwinęła żagle sprawności,
Na wiele trudności nastawiła kości,
Lecz tylko z dobra dla uczniów swych.
Pani od informatyki przedstawiła,
Komputera możliwości oraz pomogła,
Pokonać różne trudności.
Ksiądz co wiary i modlitwy wyuczył,
Ten pokazał,że Bóg najważniejszy.
Dziękuje również dyrektorowi za to że,
Boisko nowe i szkoła ma coraz lepsze sale,
Ale również za serce włożone w swoich podopiecznych.
Dziękuje paniom kucharkom,opiekunkom w świetlicy,
Tym,którzy dbają o porządek w szkole.
Dziękuje wszystkim za trud,
Za serce i wytrzymałość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz